Hatar detta!!!

Inte ens när jag gråter och ber på mina bara knän får jag inte hjälp! Det sägs att hoppet är de sista som lämnar människan, hoppet har lämnat mig. Jag vågar inte återvända till mitt boende för en som bor där (inte min kille utan en annan) har våldtagit mig där! Personalen på boendet, min lss handläggare, läkaren här och personalen här vet om det! Ändå säger de att jag ska återvända dit!! Va fan e de dom inte fattar??? Varför stod jag på motorvägen två gånger förra veckan? Jo, för jag får ingen hjälp! Min lss handläggare säger att jag måste anmäla våldtäkten, men jag vågar fan inte! Hans vänner kommer "fixa" mig om jag anmäldes, plus jag bara vill glömma det!!

Snälla någon, hjälp mig!!!



Kommentarer
Josefine/ sorgensdemon

Önskar så himla mycket att jag kunde hjälpa dig läka vissa sår.

men finns och älskar dig.

Tusen tusen kramar<3<3<33<3<<33<<33<3<3

2012-04-25 @ 10:20:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0