Issa - jag är ingenting



Jag måste be om ursäkt för det känns som jag gjort fel
jag ber om ursäkt för min deppighet å alla mina spel
försöker låtsas att jag mår så jävla bra
men inombords så finns en känsla varje dag
som knäcker mig, som jag inte klarar av
som får mig vilja ligga ner och inte andas några andetag
den har förstört min själ, hoppet på mitt liv
den finns alltid där och tar så mkt av min tid
när jag blir deprimerad kan jag inte tänka klart
jag skyller allt på mig, för felet är jag
vart inte menad att finnas, var bara misstag
har aldrig lyckats med nånting som andra sagt vart bra
hur ska jag kunna klara leva ett helt liv
när min hjärna säger, issa du är fan ingeting
jag känner mig så ensam varför ska det vara så
kommer aldrig känna kärlek, kommer aldrig få förstå

Finns ingeting för mig på jorden kvar
finns ingeting för mig, varför lever jag?
finns ingeting för mig jag kommer få
jag är ett misstag och förtjänar inte kärlek ändå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0