Lite om min bakgrund

Jag knarkade, jag sålde mig, för att få droger. Jag blev nerdrogad av en kille som jag trodde jag kunde lita på, sen våldtog han mig. Sen för 1 månad sen ungefär när jag va på rymmen från psyk så va jag hos "han" killen igen, dumt av mig att gå dit...Sen när jag va helt ner drogad igen så tvingade han mig att suga av han..Jag gjorde det tyvärr...Sen bad jag Lisa hämta mig och ta mig tillbaka till psyk akuten..

Året 2009. Så blev jag inlagd med Lpt. Där träffade jag Looi och Sophie. Looi och jag blev snabbt bästa vänner, även utanför avd när vi blev utskriva.

Sen i juli fick jag tag på Looi via sms. Hon mådde inte alls bra..Sen hördes vi inte mera. Sen den 5 oktober läser jag på din facebook, att du har gått bort. Tagit ditt liv. Min bästa vän! Kan ni ens fatta hur jag mådde då? Jag skrek jag grät. Du tog livet av dig den 21 september och jag fick inte veta de förens några veckor efter!!! Hade Looi's mamma haft mitt nr så skulle hon ha ringt mig direkt! Jävla skit!

Efter Looi's död blev jag inlagd på nytt..Jag gick aldrig på hennes begravning, jag orkade inte. Va för ledsen helt enkelt.

Just nu är sorgen efter Looi den mest jobbiga av dom alla!



Kommentarer
Jenny

Jag förstår hur du känner med Looi.. Jag och min sambo förlorade våran bästa vän i oktober 08. Han körde av vägen med flit. Rätt in i ett träd. När vi fick reda på beskedet stod peter o pratade med en som skulle köpa en bil. Och det var jag som fick berätta det för Peter. Det var de värsta jag varit med om. Hans mamma tyckte att jag skulle vänta. Men hur kan man vänta med o säga att ens bästa vän gått bort. Peter fick tom ett sms från honom ca 2 timmar innan olyckan där de stod typ att vi ses snart. För dom skulle fixa bilen.. Så jag förstår precis hur de känns. :( Kramar

2012-04-30 @ 09:11:01
URL: http://littleangeleyes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0