Motorvägen | Polisfärd (koperat från en annan sida)

De har hänt mkt sen jag sist va inloggad och skrev ngt...I torsdags förra veckan fick jag nog, jag skulle dö hade jag bestämt. Åkte ut till motorvägen under 2h perm...Satte mig på vägen. Bilarna tutade osv...Sen stannar en bil, jag ber han flyga åt helvetet men han drog inte..Han höll fast mig tills polisen kom som brottade ner mig i diket..

Vi åkte sen till psyk akuten som såg de som mycket allvarligt då de va andra gången den veckan de hände. Sen vågade dom inte ha mig på 85an för dom inte kunde garantera min säkerhet...

Blev flyttad till PIVA..Vilket helvete jag hade där!! Fyfan! Men där fanns några som lyssnade på mig och tyckte att min lss handläggare är sjuk i huvudet...

Bråkade som fan med min lss handläggare både i torsdags och idag..För att kunna flytta till ett nytt boende så måste jag anmäla våldtäckten som hände på boendet...Jag vågar inte, jag är rädd!!


Jag orkar dan inte mer!!

== 14:13 =================


Timbuktu – Flickan och Kråkan (Mikael Wiehe Cover) Lyrics

Jag satt häromdagen och läste min tidning
en dag som så många förut.
O jag tänkte på alla dom drömmar man drömt som
en efter en har tatt slut

Då såg jag en bild av en flicka
med en skadskjuten kråka i famn
hon springer iväg genom skogen
så fort som hon någonsin kan

Och hon springer med fladdrande lockar
hon springer på taniga ben
o hon bönar och ber och hon hoppas och tror
att det inte ska vara för sent

Flick Flick,
Flick Flick, Kråk
Flick Flick,
Flick Flick, Kråk

Flickan är liten och hennes hår är så ljust
o hennes kind är så flämtande röd
kråkan är klumpig och kraxande svart
om en stund är den alldeles död

Men flickan, hon springer för livet
hos en skadskjuten fågel i famn
hon springer mot trygghet och värme
för det som är riktigt och sant

O hon springer med tindrande ögon
hon springer på taniga ben
för hon vet att det är sant, det som pappa har sagt
att finns det liv är det aldrig för sent

Flick Flick,
Flick Flick, Kråk
Flick Flick,
Flick Flick, Kråk

O jag började darra i vånda och nöd
jag skakade av rädsla och skräck
för jag visste ju alldeles tydligt och klart
att det var bilden av mig som jag sett

För mitt hopp är en skadsjuten kråka
och jag är ett springande barn
som tror det finns någon som kan hjälpa mig än
som tror det finns nån som har svar

O jag springer med bultande hjärta
jag springer på taniga ben
O jag bönar och ber, fast jag egentligen vet
att det redan är alldeles för sent

Flick Flick,
Flick Flick, Kråk
Flick Flick,
Flick Flick, Kråk

== 15:21 =================

Min god man va här nyss, hon lämnade ett brev till mig. som hon har skrivit till bla min lss handläggare...De va ett bra brev! Nu får vi bara hoppas att dom öppnar ögonen!!





Pappa har sagt att han ska ta kontakt med sydsvenskan (en tidning i skåne), och mitt personliga ombud ska kontakta aftonbladet om jag inte får hjälp nu!!!





Dom kan fan inte skriva ut mig till mitt lss boende efter det som har hänt där! Personalen vet om vad som har hänt, men gör inget åt saken! Jag vågar inte vara där! Varför fattar hon inte?????

== 16:27 =================

Mitt personliga ombud och min kompis säger att jag kommer hamna på rpk om jag inte slutar vara destruktiv....Visst, ta ni mitt liv så kan ni se att de inte är så jävla enkelt!!!


== 19:41 =================

Vad heter du? Bella
Har du några piercingar?Ja i läppen
Vill du ha några fler piercingar?Ja
Är du vän med någon nu som du egentligen vill bryta kontakten med? nej
Har du snackat skit bakom ryggen på en vän? ANTAGLIGEN
Har någon i din familj gjort något riktigt kriminellt? Jag vet inte..
Vem i din klass umgås du helst med hemma? år inte i skolan
Har du snott en väns pojk/flickvän? Nej
Hade du kunnat göra det? Nej
Vem av dina vänner litar du mest på? Christel
Är dina föräldrar skilda? ja
Väljer du dina vänner framför din pojk/flickvän? Har inga vänner, bara på avd..
Trivs du i din klass? GÅR EJ I SKOLAN LÄNGRE
Vem är bäst, mamma eller pappa? mamma
Litar du på dina närmaste vänner? Ja
Vad är ditt favoritband? Nightwish, sofijah
Vem är din favoritartist? Titta upp
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? Flickan och kråkan
Hur många har du haft sex med? Har du inte med att göra
Hur gammal var du när du blev av med oskulden? 16
Har du tagit någons oskuld? ja
Favoritfärg? alla
Favoritmat? Hatar mat!
Bästa vän? Ingen..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0