Varför försvinner inte klumpen i magen?

Jag vet inte hur länge till jag ska stå ut..Looi, min Looi! Jag saknar henne som fan! Nästa månader är det års dagen...Då har hon varit död i 2år! Fattar ni??? Hur fan har jag stått ut? Jag tänker på Looi varje dag nu...Jag har ingen kontakt med hennes mamma, de är synd! Jag saknar Jeannette! Och Ullis! Men dom andra av Looi's "vänner" kan ju dra åt helvete!!! Så dom har behandlat Ullis är sjukt! De va bara en massa lögner den sista tiden! Jag fattar att Ullis inte pallade..Jag skällde ut Tess på hennes blogg ett par gånger, såklart visade hon inte mina kommentarer...Fegt! Jag visar alla kommentarer jag får!!


Iaf, jag vill bara ha Looi tillbaka! Ha henne levandes igen!!!



Kommentarer
Ullis

Tack för att du bryr dig Bella! Jag fattar det knappt heller, så mycket svek som jag utsattes för, men jag klarade mig ur det genom att göra en nystart i livet. Louise öppnade mina ögon för vad som var viktigt i livet. Jag sökte jobb i norr, fick jobb, o flyttade. Hamnade i Stockholm. Nu är det ett år sedan jag lämnade Skåne...

2012-08-07 @ 08:28:39
URL: http://kutte.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0