2 dagar kvar till jul..

I övermorgon är det julafton, som jag hatar! Jag hatar julen! Jag har gjort de sen jag blev sjuk och min familj splittrades! För några dagar sen så gjorde jag knäck, som blev mkt god!
 
Idag är jag dock sjuk...Ont i halsen och nästan feber, så ska vara ta det lugnt idag...Inatt vaknade jag av att jag hade kramp i mitt ben, gjorde så jävla ont!! Jag är helt jävla slut i kroppen, att en förkylning kan gör så mkt med en! De e sjukt fan!
 
Jag ska vara på talludden under julen, sen i mellandagarna kommer pappa och hans sambo upp till mig :). Då ska vi fixa nya glasögon till mig, då dom jag har på mig är sönder. Jag har tappat ett av glasen och sånt..
 
Nu ska jag röka!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0