Året som gått

Januari :
 
var inlagd på psyk. Pratades om rättpsyk..
 
Feburari :
 
Fortsatte vara inlagd, med mkt sjäkvskador..
 
Mars : Vad jag minns så skadade jag mig mkt..
 
April : Detta va nog den värsta månaden! Jag försökte ta livet av mig fler gånger än vad jag kan räkna..Hamnade tillslut på PIVA.
 
Maj : var kvar på PIVA tills jag åkte till rättpsyk..Minns att jag var mkt rädd i början på rättpsyk..
 
Juni : Var på OBS:en och levde rövare, skadade mig mkt...
 
Juli : Fick flytta upp på avd...Vilket var jobbigt...jag grät mkt..
 
Augusti : Fick perm till Lady Gaga! En bra kväll och jag sov hos mamma den natten.
 
September : Jag fick 3 nätterns perm till mamma.
 
Oktober : Jag va trött på att vara inlåst mellan höga murar, ville bara ut!!
 
November : Fick flytta ut till Talludden, va skit glad över det. Men inte lycklig...De tog slut med min kille och jag skar mig, och grät. Tog även en överdos..
 
December : Hamnade på avd igen och jag va så ledsen! Men jag fick sen flytta ut på Talludden igen!
 
 
Hoppas 2013 blir bättre!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0