Jävla liv!

Jag hatar mitt liv! Jag vill inte leva! Jag hatar allt!!


Kommentarer
Emma

Jag tror att man någonstans på vägen måste bestämma sig för att man ska kämpa eller ge upp. Om det inte finns något i ditt liv (vilket jag har väldigt svårt att tro) så finns ju ingen mening med något.
Men jag tror att det finns massor att leva för, saker du inte varit med om än, ljusa tider, kärlek och värme. Det finns godhet i världen, man måste sluta identifiera sig med sin sjukdom och acceptera att saker har hänt och saker kommer vara jobbiga. Bara bestäm dig att du ska må bra, att du förtjänar att må bra.
Det är alltid värt att kämpa. Du kanske inte känner det imorgon, men du kommer känna det förr eller senare. *Kramar*

2012-12-05 @ 17:31:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0