Linnéa henriksson - lyckligare nu


Jag har sökt den värmen
Den värmen som man får när nån är hemma
och inte bara plötsligt går sin väg
och varken säger vart han ska och vad han gör
Det är väntan som fördärvar och förstör

Jag har vakat många nätter
Förhandlat med mig själv
Jag har sagt "du borde lämna denna mannen nu ikväll"
Det tog alltför många år för mig att äntligen bli fri
Det har slitit mig itu
Det fanns ingen bara du
Men jag är lyckligare nu
Jag är lyckligare nu

Och så all dendär spriten
Som du säger att du lätt kan kontrollera
Jag såg hellre att du sett nån annan kvinna
som du velat röra någonstans
Då hade jag ändå haft en ärlig chans

Jag har vakat många nätter
Förhandlat med mig själv
Jag har sagt "du borde lämna denna mannen nu ikväll"
Det tog alltför många år för mig att äntligen bli fri
Det har slitit mig itu
Det fanns ingen bara du
Men jag är lyckligare nu
Jag är lyckligare nu

Jag har vakat många nätter
Förhandlat med mig själv
Jag har sagt "du borde lämna denna mannen nu ikväll"
Det tog alltför många år för mig att äntligen bli fri
Det har slitit mig itu
Det fanns ingen bara du
Men jag är lyckligare nu
Jag är lyckligare nu

Det har slitit mig itu
Det fanns ingen bara du
Men jag är lyckligare nu
Jag är lyckligare nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0