Snart nytt år...

Snart är 2012 över! Mitt värsta år! Har nog aldrig mått såhär dåligt som jag har gjort detta året! Speciellt april minns jag...Usch, hemska månad! Har ni något nyårs löfte? Mitt är att gå ner i vikt! Usch nu väger jag 63kg...HATAR DET!!! Jag ska ner till under 50kg! Så är det bara! Haha, Katta (en som bor här) och jag gjorde ett byte innan...Jag fick cola light smak till min soda stream och hon fick mitt godis :P, mkt bra byte ^^. Jag ska ändå sluta äta sånt nu så lika bra att hon får de ^^. I cola light soda stream smaken är det bara 0,4 kcal per 100ml :). Så de känns bra att börja dricka de nu :). Jag är peppad på att gå ner i vikt! Funderar på att sluta äta och bara leva på cola...De borde ju funka! Eftersom de är light borde jag gå ner lite i vikt, eller vad säger ni?


Kommentarer
J

Jag kan förstå hur ätstörnkngstankarna kan komma igång nu när det är nytt år och efter-julmaten-sverige drabbas av en kollektiv bantningshets. Mitt tips är att ist för att råsvälta dig genom att leva på enbart cola att göra en mer långvarig ändring. (Att enbart dricka kommer göra dig så hungrig att du börjar hetsa tillslut, det gör det för alla. Sen även om du äter "nyttigt" kommer du gå upp eftersom kroppen ställs in på att ta upp allt du äter för att lägga på sig fett)
Varför inte testa att tex skippa kolhydrater? (Äta kött med en god sallad till) eller kanske satsa på vegetarisk mat?
Att äta är a och o när det kommer till att må bra. Är magen glad, är människan glad.
Jag hoppas att du förstår att detta inlägg inte är menat som en pik varken åt din idé eller att jag håller med om att du måste tappa vikt. Det jag försöker få sagt är att om du gör det på ett bra sätt kommer du dels gå ner ", (och hålla vikten där den ska vara), må bättre psykiskt och viktigast av allt: bli skitstolt över dig själv för att du lyckades :)

2013-01-02 @ 22:12:57
AlisseKowalsky

-8 Kilo i en månad , detta är mitt resultat efter att ha använt thermacuts fat burner, En dag kom jag över video om dessa piller och beslutade att ge det ett försök , rasults är otroligt , de av er som har problem att gå ner i vikt måste du prova det , jag minns inte URL , men sök på google efter thermacuts fat burner

2013-07-29 @ 09:39:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0