Fuck this life!

Jag mår allt sämre för varje dag som går...Igår kväll grät jag som fan..Jag vill inte gråta..Jag vill inte leva...Jag orkar inte mera! Jag ska fan se till så jag får ngt att sova på idag! Jag fick bara seroquel förra veckan, de hjälper fan inte! Plus sist när jag hade seroquel så blev jag jätte destruktiv..Jag vågar knabbt ta den nu...Men jag testade iaf, men inte fan blev de bättre! Idag är det rond...Sen ska jag se till så att jag kan få nozian injektion...Iaf vb så jag kan få sova! När jag inte sover blir jag bara sämre...jag behöver min sömn!
 
 


Kommentarer
Anonym

Hej Bella! Jag vill först o främst säga att jag förstår din uppgivenhet och känner igen mig i mycket. Jag frågar mig oxå ofta varför just jag, varför får jag aldrig känna lycka o glädje, har precis som du glömt bort hur det känns. Nu undrar jag, när du har det som allra jobbigast, finns det någon där för dig tjugofyra sju då, eller lämnas du ensam? Pratar du med någon psykolog eller liknande regelbundet, eller hur funkar det på rättspsyk? Till sist vill jag bara säga att du ska inte sträva efter att gå ner i vikt, du är jättefin som du är, precis lagom. Håll ut Bella, du är inte ensam om att må som du gör, vi är många, fler än vad vi tror....kram

2012-07-31 @ 22:33:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0