Jag har bett om detta..

Jag har inte bett om att få leva med daglig ångest..Jag snackade med ssk igår...Fick en uppgift, att skriva hur mitt dröm liv skulle se ut....Jag har inget dröm liv..Jag vet fan inte vad jag ska skriva om...Allt jag vill är ju att lägga mig ner och dö..Jag sa till ssk igår att jag ville dö....Sen kramades vi...Sen på kvällen va de ett helvete...Jag flippade ut med tårar...Jag bara grät...Jag grät och grät...Andra patienter tröstade mig...Jag grät för jag är rädd att han som våldtog mig ska hitta mig...Och döda mig...Kontakt förbudet gick inte igenom..
 
 
Jag har sjukt ont i min arm...Jag skadade ju mig allrvaligt...Nu är köket stängt pga det...Jaja, put the blame on me...Som vanligt...


Kommentarer
Amanda

ingen har sagt att du har bett om det heller, men det handlar lte om att ta konsekvenserna av sitt handlade. Du måste ju först¨att när du skadar dig får du mindre friheter än tidigare det är ju liksom så

2012-07-19 @ 15:22:33
URL: http://livetidesshelet.blogg.se
R

Vem annars skulle man lägga skulden på anser du? Eller är det i vanlig ordning så att du vill ha sympatipoäng genom att ledsamt skriva att alla skyller på bella som aldrig gör något fel, eller iallafall anser sig stå över det faktum att ens handlingar får konsekvenser

2012-07-21 @ 03:38:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0