Känner mig sviken..

Jag känner mig så ledsen, är helt ensam. Igår kväll lyckades jag skada mig igen...Jag vill bara skada mig..Jag vill ha Looi tillbaka! Jag beskyller inte henne för att jag mår dåligt! Men jag är arg på henne nu! Hur kunde hopn lämna oss??? Hur kunde hon?? Jag vet att hon mådde skit och hade de jobbigt som fan av olika anledningar. Men ändå! Looi, kom hem! Jag vet inte hur lämge min sorg efter Looi ska sitta i...Har jag fastnat i sorgen? Jag vet inte...Jag är ledsen hela dagarna och sover dåligt...Äter bara en gång per dygn..Jag vill inte! Jag vill inte ha detta livet! Jag vill få må bra! Jag vill också kunna vara lycklig på riktigt, och inte bara gå runt och fejk le hela tiden! Mina leeenden och skratt är inte äkta, jag bara fejkar dom hela tiden....Jag orkar fan inte ha de såhär!! JAG BAD INTE OM ATT BLI SJUK!!!


Kommentarer
Anonym

ne du bad inte om att bli sjuk men du kan göra din situation bättre, du skyller ju på alla andra hela tiden eller skriver om något "nytt" i perioder, ena om att du mår så dåligt om våldtäkter sen om andras personers död osv....har du aldrig funderat att det sitter hos dej? DU kan ändra påt ingen annan, vill du leva ett annat liv så kan du, haka inte upp dej på massa grejer som inte kan göra ogjorda för det och du mår inte bättre för det, va hjälper det looi om du inte sover äter mm? hon kommer ju inte tillbaka för det, eller någon annan som är död, du har ju din kille? och familj, du har ju några som älskar dej och bryr sig, inte alla som har det, du har det jävligt bra endå men du "flyter" runt som en jag vet inte vad, jag vet livet är inte lätt för jag mår dåligt själv och vart me om jobbiga grejer, MEN SLUTA TYCK SYND OM DEJ SJÄLV OCH GÖR NÅGOT ÅT DET ISTÄLLET!! BARA DUUU KAN!! men du vill inte va?

2012-07-01 @ 14:07:42
Anonym

alltså förlåt men hur kan man skada sig inne på rpk?

2012-07-02 @ 11:00:07
Bella Lundgren

Jadu, de finns alltid ett sätt att skada sig på när man vill göra det..

2012-07-02 @ 12:45:23
URL: http://lookingforhope.blogg.se/
Bella Lundgren

Jag tycker inte synd om mig själ, verkligen inte! Men ja, de är fan inte lätt att leva! Och jag skyller inte på en massa saker...Men vissa saker som man är med om (alla menar jag då) sätter dig fast hos en. Och stannar där hela tiden (eller iaf ett tag)..

2012-07-02 @ 12:46:43
URL: http://lookingforhope.blogg.se/
Anonym

ja vet,,har själv PTSD så jag vet,,.,.men man kan inte göra vissa grejer som du iallafall,

2012-07-02 @ 14:51:43
>.<

har också diagnosen komplex ptsd och det är ingen jävla ursäkt man kan ta till när man inte orkar ta ansvar. Du skriver att det finns sätt att skada sig om man vill, men att du inte vill må dåligt och skada dig. Du behöver inte bemöda dig med att svara på denna kommentaren, för du kommer avfärda den som skitsnack av någon som inget fattar. Jag hoppas bara att du någon gång faktiskt tänker efter på vad du vill, utan att behöva skriva än det ena än det andra i det här skämtet till blogg

2012-07-02 @ 20:06:08
>.<

har också diagnosen komplex ptsd och det är ingen jävla ursäkt man kan ta till när man inte orkar ta ansvar. Du skriver att det finns sätt att skada sig om man vill, men att du inte vill må dåligt och skada dig. Du behöver inte bemöda dig med att svara på denna kommentaren, för du kommer avfärda den som skitsnack av någon som inget fattar. Jag hoppas bara att du någon gång faktiskt tänker efter på vad du vill, utan att behöva skriva än det ena än det andra i det här skämtet till blogg

2012-07-02 @ 20:06:09
Mary

Jag har en fråga. Hur länge har du självskadat, skurit dig? Håller du på i perioder när du har ångest? Har det blivit som ett beroende som för mig? Att man nu måste göra det varje dag det är som en rutin. Kramar Mary

2012-07-02 @ 22:30:54
Bella Lundgren

Jag har skadat mig sen jag va 16år...De går i perioder..

2012-07-03 @ 13:00:13
URL: http://lookingforhope.blogg.se/
>.<

nu har jag haft massa dåligt samvetre för min kommentar. Jag ber dig om ursäkt Bella, jag var sur på annat.

2012-07-04 @ 00:37:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0