Detta är inget kul ställe..

I mina inlägg som jag skriver så kanske de verkar som att jag älskar att vara på rpk i Växjö. Men där har ni fel! Jag vill inte vara här! Anna Lindh's mördare sitter på samma klinik som jag. Man får inte ha alla sina saker själv, och på obs'sen där jag är nu (de blev ändrat med avd) så äter vi med stora slevar! Vi får inte ha bestick! Och inga snören i kläderna osv...Personalen har ett larm som är kopplat direkt till polisen...Vi måste vara övervakade när vi sminkar oss! Vi får inte ha vårt smink själva osv...Man vill inte vara här! JAG VILL INTE VARA PÅ RÄTTPSYK, JAG VILL HEM!!!!!!! Jag hatar detta jävla stället! Jag ville inte ens hit från första början! Jag vägrade, men sen hade jag inget val med än att åka hit...Sen de ang att Karin och jag är på samma avd : Jag visste inte ens att hon är på 64an som jag är på, jag visste bara att hon va på kliniken...Sen va de jävligt skönt att hon är på samma avd, för då kände man iaf någon! Sen har vi snackat Gamla minnen osv...Vi hade skit kul tsm på vårt gamla lss-boende!

Ska dra nu! Seeees!!!



Kommentarer
advokatdotter

Du vet om att du absolut inte får säga vilka mer som sitter där du är? Det är olagligt, för att inte tala om rent vidrigt respektlöst

2012-06-17 @ 22:48:50
Anonym

Det är inte Bella som har tystnadsplikt så det är inte olagligt men däremot respektlöst ja.

2012-06-18 @ 11:42:10
Ullis

Men snälla nån varför lägga energi på en sån grej...fokus bör ligga på hur Bella mår.

2012-06-18 @ 23:14:56
Lex

Ja, Bella säger vem hon sitter med, vilket faktiskt inte är okej och kan leda till konsekvenser men NÄ DET VIKTIGA ÄR JU FAKTISKT HUR HON MÅR.
Lägg ner.

2012-06-19 @ 10:56:23
Lina

Om det förekommer tystnadsplikt så borde hon ha fått skriva på papper om det. Annars så hör det bara till god ton och är då inte olagligt.

2012-06-19 @ 22:38:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0