Dikter till min älskade Looi <3

Looi, min älskade vän.
Du lämnade världen och livet den 21 september 2010.
Jag fick reda på de den 5 oktober 2010.


Du lämnade oss i ett självmord, en överdos.
Jag säger bara ”VARFÖR??”
Du blev bara 26 år!
 
Du va älskad av så många.
Speciellt av mig!
Varför lämnade du mig?
Varför tog du ditt liv?
Vad tänkte du?


Lyssnade du på Britney Spears?
Låten Everytime?
Som du älskade så mkt?


Jag vill ha dig tillbaka i livet!
Jag saknar dig!
Min älskade Looi!


“Everytime I try to fly, I fall
Without my wings, I feel so small
I guess I need you, baby”

B. Spears

 

 

Looi, jag saknar dig!
Hur kunde du göra detta?

Looi, jag gråter!
Kom hem!

Looi, jag har ont magen!
Jag tror de kallas ångest!

Looi, jag vill inte leva mer!
Inte utan dig!

Looi, jag dör!
För jag vill till dig!

Jag älskar dig Looi!!!



Kommentarer
Ullis

Saknad, älskad. Looi, vår ängel.

2012-06-28 @ 00:00:59
URL: http://kutte.webblogg.se
Bella Lundgren

Jaa :'( saknar henns som faan!!!

2012-06-28 @ 12:36:55
URL: http://lookingforhope.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0