Jag kommer få leva med min ångest hela livet..

Men jag ska få DBT så jag kan lära mig hur jag ska hantera den när den kommer..Alla människor har ångest någon gång...Såå är livet, och de kan vi inte göra något åt. Vissa har så mkt ångest att dom måste få hjälp av psyk...Sen att Sveriges psyk vård suger vet vi ju alla! Jag vill bara säga att jag vet att jag kommer kunna leva som en normal människa. Jag måste bara få lära mig hur man gör det! Just nu sitter jag ju inlåst så då är det lite svårt ju...Men när jag kommer ut, då jävlar ska ni få se en annan Bella!!!
 
 


Kommentarer
Lex

Sveriges psykvård suger? Säger tjejen som fått alla möjliga resurser nedlagda på sig. Du är dum i huvudet, Bella. Du har INGEN rätt att säga sådär. Tänk på alla de som behövt hjälp när sådana som du tagit upp plats.

2012-06-26 @ 12:45:35
Bella Lundgren

Läkaren på psyk i Malmö sa att dom första månaderna som jag va inlagd va bortkastad tid, för jag fick ingen hjälp....Jag har väntat på att få terapi sen 2006. Och nu har de tyvärr gått så långt att jag sitter på rättpsyk....Jag vill inte vara här! Jag vill hem! Någon annan kan ta min plats!

2012-06-26 @ 12:50:27
URL: http://lookingforhope.blogg.se/
Jacqueline

Ja, men läkaren sa också (enligt dokumentet du laddade upp) att du satt där I VÄNTAN PÅ ATT FÅ KOMMA TILL ETT BOENDE som passade din kräsna smak. Att du sitter på RPK är för att de redan använt SAMTLIGA resurser som finns på dig, och du har förbrukat dem, stampat på dem och kastat bort dem. Därför sitter du på RPK. Så att någon som du säger att Sveriges psykvård är skit är ju skrattretande. Det är ditt eget fel att du sitter där du sitter. Istället för att ta emot hjälpen har du missbrukat dina mediciner, krökat på psyk, rymt och betett dig allmänt klandervärt.

2012-06-26 @ 13:21:19
R

den svenska psykvården är bra, men otroligt otillgänglig. Hela systemet är så fel, hade du fått rätt terapi från början hade det kanske varit annorlunda, Men du kan inte skylla alla dina klavertramp på andra. Att du missbrukat vården är på ditt ansvar och den nya bella tror jag på först när jag ser henne...

2012-06-26 @ 23:00:24
Bella Lundgren

Jaucquline jag vet att de är mitt eget fel och jag har gjort dumma saker....Men jag får ta mitt straff...Och psyk i Malmö kunde inte hjälpa mig mera...Därför skickades jag hit...Nu får jag göra de bästa av situationen..

2012-06-27 @ 10:13:34
URL: http://lookingforhope.blogg.se/
R

Det var ett väldigt moget svar Bella, det ska du ha cred för!

2012-06-27 @ 20:51:15
joanna

You guys... Bella är svårt sjuk. Faktiskt. Det kan väl alla hålla med om? Give her a break.

2012-07-21 @ 23:28:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0