Jag ljuger INTE i bloggen!

Jag ljuger inte om saker jag skriver om! Som den senaste våldtäkten, jag blev våldtagen och skadad visade gyn undersökningen. Jag anmälde det, men de är nerlagt nu...Varför skulle man ljuga om en våldtäkt? Att bli våldtagen är hemskt! Och jag klandrar mig själv fortfarande om den...Jag borde inte ha åkt hem till han, rökt hasch och sen sova hos han...Jag är så jävla korkad! Jag hatar mig själv!! JAG ÄR SÅ JÄVLA ÄCKLIG!!!! Jag hatar min kropp, och de jag blev utsatt för! Allt jag skriver i bloggen är sanning...detta är MIN blogg och jag mår dåligt, och måste få ventilera mig någonstans....Plus att min ssk och kp och andra personal här på rpk läser min blogg, för jag utrycker mig bättree i skrift. Sen om dom ser ngt som jag har skrivit (jobbiga saker) så frågar dom mig om jag vill prata om det..Så ligger de till..


Kommentarer
Anonym

Vad hände den kvällen när du kom tillbaka till psyk efter att du krökat med Cissi och skulle göra en gynundersökning? Den kvällen du hamnade på PIVA inan de flyttade dig till RPK

2012-06-24 @ 11:47:26
Bella

Jag kom tillbaka dagen efter...Jag blev våldtagen av en kille på natten. Sen så 2 dagar efter det så flyttades jag till PIVA..

2012-06-24 @ 14:11:10
URL: http://lookingforhope.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0