Jag vill hem!!

Jag vill tillbaka till Malmö! Saknar Malmö som faaan!!!

Idag har jag och en kompis här på avd skrivit brev till varahndra. Mina föräldrar kommer hit på måndag, med kuvert och frimärken till mig för jag har jätte många brev som jag måste skicka iväg! Sen på söndag så ska jag gå till Kiosken (eller hur nu de stavas) och köpa fler kort och frimärken osv! De är fan kul att skriva brev! Mkt roligare än sms! Så kan alla mina vänner skicka ett brev till mig med er adres i? Adressen till mig finns i inlägget under detta :).


Kommentarer
jessica

skulle vara kul om du skrev någonstan hur det är med dig, har du tillgång till msn eller hotmail?

2012-06-15 @ 12:15:47
URL: http://diisorder.blogg.se
Bella

Jessica : Jag har ju skrivit min adress här i bloggen och andra sidor, så du kan ju skicka brev till mig! :) <33

2012-06-16 @ 12:40:53
URL: http://lookingforhope.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0