Lista

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
- Inget, än så länge
2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
- soooov
3. Vad gjorde du för 30 min sen?
- satte mig vid datorn
4. Vad hände dig 1993?
- jag va 3år
6. Tre ord varför du sist spydde?
- tog en överdos
7. Vilken färg är din hårborste?
- svart
8. Vad köpte du sist?
- cola å cigg :P
9. Vad fick du senast i present?
- venne
10. Vilken färg är din dörr?
- vit
11. Var förvarar du dina pengar?
- plånbok xD
12. Hur var vädret igår?
- sol
13. Vart kramades du sist?
- på avd
14. Vad ser du fram emot?
- Imorgon!
15. Vad är 15?
- helvetet.
16. Vilken skostorlek har du?
- 36 typ..
17. Vill du klippa dig?
- nä
18. Är du över 25?
- jag är 70.000
19. Pratar du mycket?
- När jag känner för det.
20. Kollar du på O.C.?
- hell no.
21. Har ditt namn ett "x" i det?
- nej
22. Känner du någon som heter Steve?
- nej
23. Hittar du på egna ord?
- Mjo
25. Är du en typiskt svartsjuk person?
- Ibland
26. Vad har du för mobil?
- Sony Ericsson ELM och en iPhone ^^
27. Vem ringde du sist?
- Mamma tror jag
28. Biter du på naglarna?
- Japp.
29. Har du lockigt hår?
- typ.
30. Vilken konsert ska du på härnäst?
- Lada gaga i september kanske
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
- Han
32. Hur många gånger har du svurit idag?
- 'några' gånger.
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
- fan
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
- Nej
35. Ska du jobba imorgon?
- fan heller
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
- Better not tell.
37. Vad borde du göra nu?
- Fixa mej..
38. Har du något smeknamn?
- Ja
39. Sover du mycket?
- sometimes
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
- dunno
41. Vad ska du göra på lördag?
- Ingen aning
42. När var du ute sist?
- för en halv timme sen
43. Har du gråtit idag?
- nej
44. Är du en glad person?
- Njä..
45. Har du roligt nu?
- neej
46. Vad äter du helst?
- inget >.<
47. Vem var du med sist?
- hm.. definiera 'var'
48. Vad heter din mamma?
- Ditte
49. Vad är hela ditt namn?
whatever
50. Tycker du om någon just nu?
- ja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0