Varför rpk? Varför jag?

Varför hanmnade jag på rpk? Jag har inte begått ngt brott...Bara mot mig själv, genom att skära mig, bränna mig och ta tabletter och droger...Ska man bli inlåst i ett fängelse då? Rpk är ett ställe där dömna män och kvinnor sitter....Avd 64 som jag är på är väldigt blandad...Här är både LPT och LRV folk...En tjej blir bältad varje dag osv...Ska jag vara tvungen att vistas i en sån miljö? Ska jag vara tvungen att inte kunna bli frisk och få va med "normalt" folk? Vad har jag gjort för fel? Varför gav psyk i Malmö upp mig ock skickade mig hit??? Jag fattar ingenting! Jag vill tillbaka till Malmö, staden jag kommer från och trivs i! Vafan! Låt mig få komma hem, jag vill inte vara här!!!



Kommentarer
Lex

Ja, vi är en del som undrar varför du blev skickad dit.
Jag antar att man var trött på ditt ständiga barnsliga beteende i Malmö och att någon annan behövde platsen bättre.

För övrigt: Gnäll, Bella. Du har fått PRECIS vad du ville. All eyes on you... Du visste precis var du var på väg och drog det till sin spets, och då får man skylla sig själv.

2012-06-16 @ 13:02:13
Ica

Men du, nyss ville du dit. Och du trivdes. Du kom dit för att du ville, för att du motarbetar alla andra behandlingar.

2012-06-16 @ 17:40:11
URL: http://ica82.blogspot.com
Jacqueline

Wow. Du ville till rättspsyk och fick din vilja igenom, du skriver att du är glad och trivs. Sen vänder du på kappan och ska börja fiska sympatier genom att låtsas att du inte vill vara där och att det är synd om dig som sitter inlåst med mördare. Buhu Bella.

2012-06-16 @ 20:51:32
Rosanna

Jacqueline: Det går inte att komma in på din gamla blogg där du hade länkat till din twitter... Whyyyyyy!!

2012-06-16 @ 22:22:41
R

Du kan ju inte på fullaste allvar ha frågetecken kring VARFÖR du hamnade på rpk? Det har väl varit tydligt länge att det är dit ditt beteende kommer leda dig om du inte svarar på annan vård? Du uppfattas endast som en martyr i mina ögon. Jag skulle kunna klaga på att mitt liv blivit som det är då jag har diagnosen ptsd, men jag tar ansvar för mitt nuvarande liv och om jag inte börjat göra det hade jag också suttit inlåst på någon avdelning. Så pröva att ta lite ansvar någon jävla gång! Det är inte mer synd om dig än någon annan

2012-06-16 @ 22:33:47
Bella Lundgren

De va pga mitt självskade beteende och mitt senate själmords försök på avd 85 i Malmö som bom inte kkunde hjälpa mig mera...Men här får jag iaf hjälp! Jag ska börja i dbt och börja plugga..

2012-06-23 @ 12:57:19
URL: http://lookingforhope.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0