Älskar mitt hår, och min tröja!!!!



Kommentarer
Simone (decemberwhore bdb)

Min syster färgade håret rosa förr, och ett tips är att man ska ha lite balsam i hårfärgen och sen låta det sitta i, i typ 1-2 timmar. Färgen håller längre och håret blir lent hihi :)

2012-05-03 @ 13:52:19
Bella

Haha jag vet xD Men palla :P Hade bara i detta i en kvart! Hade ju redan rosa hår innan, och ville bara få bort de oranga! Nästa gång ska mitt hår bli blått :D

2012-05-03 @ 17:39:18
URL: http://bellashemligatankar.blogg.se/
Simone

Åh, vad nice :D har dock hört att man inte ska ha blont hår innan man färgar det blått, då kan det bli grönt :o

Hihi, jag vet att det är jobbigt att ha i färg så länge, men gör så att du sätter i färg och sen ser en film, då går tiden fortare :D

hoppas allt blir bra, det låter nice, hihi Kram!

2012-05-03 @ 22:27:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0