Kluven..

Känner mig kluven, va ute med mitt personliga ombud innan. Vi pratade om djupa saker. Vi pratade om våldtäkten jag va med om på mitt boende...Helt plötsligt så viskar jag "jag vill anmäla det, kan du följa med till polisen?" ...Är jag helt körd i huvudet??? Hur fan kan jag säga så??? Vill jag anmäla? Eller ska jag bara låta de vara? Lisa sa att anmäla kanske kunde bli ett "avslut" för mig. Så jag slapp gå och tänka på de hela tiden...

Jag vågar inte, jag är rädd. För killen och hans kontakter. Dom kommer döda mig. Hur hade ni gjort? Jag va hög på stilnoct med, så de kändes som att bad om det. Fast, när ber man om att bli våldtagen?


Jag kommer inte klara detta, har massa ångest nu. Och tankarna bara snurrar..




Kommentarer
kaosflicka

Om du blev våldtagen SKA du anmäla. Förstår du är rädd för vad som sker sen. Men ingen ska få våldta någon. Särskilt INTE dig. Anmäl - det är min åsikt.



Kram o sänder massa varma o ljusa tankar till dig <3

2012-05-03 @ 16:13:50
Bella

Kaosflicka : Jo, jag vet. Men de är ju så längesen de hände...Plus jag va hög på piller...



Kram! <3

2012-05-03 @ 16:16:12
URL: http://bellashemligatankar.blogg.se/
kaosflicka

Spelar ingen roll om du var hög på piller eller vad som. Om du sa ifrån så gjorde du det. Då ska INGEN ge sig på dig. Det är INTE ditt fel.



Kram <3

2012-05-03 @ 16:25:30
Bella

Personalen på mitt boende kallade det för "sexuell relation" ! Skulle fan vilja smälla upp sanningen i deras ansikte! Hur mkt Josef har skadat mig! Har fått reda på att han har våldtagit en kvinna till på boendet! Hoppas han hamnar i helvetet!!!!!!

2012-05-03 @ 16:33:10
URL: http://bellashemligatankar.blogg.se/
Anonym

Klart du ska anmäla en våldtäkt!!! Ingen får våldsföra sig på dig oavsett du tagit tabletter eller inte!!

Men tänk på att DU inte heller får skada DIG själv!!



Kram på dig!

2012-05-03 @ 18:34:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0