Jag hoppas jag drömmer..

Inatt drömde jag först att jag va på psyk i Malmö. Hade tagit en överdos...Och skulle magpumpas, men de ville jag inte. Så va på toan, och slog mot personalen men en kvast...Så de kom massa poliser och drog i mig..Nästa dröm är så jävla hemsk!! Jag drömde om när jag blev våldtagen sist! De är inget jag vill drömma om! Så inatt sov jag inte så mkt...Pratade lite med WH om de...Hon sa att vi skulle prata om de, så jag kanske sover bättre..Men jag vill inte prata eller tänka på våldtäkterna! Jag vill bara glömma de..Men de kan jag ju glömma..
 

Sen är de grupp terapin, jag klarar inte av de! Jag får panik innan, under och efter de! Jag vill inte! Mår skit när de ska vara grupp...Gick inte dit sist...Och kommer inte gå dit på tisdag heller..Jag kommer inte kunna gå i DBT tackvare gruppen...Och jag kommer inte kunna prata med L mera...De är synd...Personalen säger att dom vill mitt bästa och blablabla...Men kom på en jävla lösning då!!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0