Jag saknar mkt..

Jag saknar så mkt, personal i Malmö, tänk om dom kunde se mig nu! En mkt gladare Bella, utan planer på att ta sitt liv osv! Jag saknar mig som smal. när jag vägde 20kg mindre mot vad jag gör nu!

Men mest saknar jag Matilda inne på avd! Min gamla ssk! Fan vad jag saknar henne! Jag såg inte henne som en vårdare, utan som en kompis, som lyssnade och förstod! Matilda är helt underbar! Men jag är besviken...När jag flyttade till Talludden så sa hon att hon kommer hit på fredagar och delar mediciner och pratar med oss patienter lite. Men ingen Matilda än så länge! Hon har varit här ute två gånger men inte för att träffa mig!! Är det konstigt att man blir ledsen?? Jag berättade ALLT för Matilda, och lite till! Jag trodde verkligen jag hade hittat en som jag kunde prata med, men fuck de, hur dum får jag vara?

Speciellt nu de med Joakim, nu skulle jag behövt Matilda! Men jag sitter ensam i mitt rum och skriver. Jag har datorn som min vän, och så ska de fan inte vara! Jag behöver folk och jag vill inte prata med dom som bor här om Joakim, dom har sitt egna att dras med...Jag vill inte skära mig, men de gör så ont i mig så jag vet inte var jag ska ta vägen! De onda måste ut!

Matilda, om du läser detta! Snälla ta kontakt med mig! Kom hit, krama mig så som du är bra på att göra! Prata med mig! Jag kan inte släppa dig ännu!


Kommentarer
M

Imorgon kommer jag Bella! Då ska du få en stor kram! Kämpa på!

2012-11-20 @ 15:05:41
Personligt ombud/Lisa

Vad glad jag blev att Matilda såg detta & framförallt att hon kommer & ger dig en kram :) Malmöpersonalen tar vi längre fram i tiden fina Bella :) Ta hand om dig nu & ta vara på de resurser du har omkring dig. KRAM!

2012-11-20 @ 19:12:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0