Mardrömmar..

Inatt vaknade jag kl halv 3 av en äcklig mardröm! Jag drömde att jag skulle til psyk, men ville inte det. Då bar dom mig till bilen som jag sen drog från. Stack in i ett höns hus och blev biten av hönor...Va tvungen att gå därifrån. När jag kommer ut på gården så står min mamma och en läkare från psyk där. Mamma fångar mig och läkaren sätter på mig ett halsband som ska ge mig stötar om jag försöker dra igen. Sen vaknade jag...Hade mega panik och vågade inte somna om!
 
Messade med Maggi en stund som också var vaken <3.
 
 
Sen när jag väl somnade om så drömmer jag massa konstigt igen! Jag är på min gamla skola och springer runt. Sen har jag tydligen lovat en kille att ha sex med en annan om jag får bo hos den..Sen säljer jag mig, Helt sjukt! Drömmen avslutas med att jag och en kompis ska dra till DK och bo hos en kille...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0