Pratat med Lisa <3

Har nyss pratat med Lisa i telefon...Vi pratade om Joakim osv..Hon sa att de va hans förlust om mig. Jag håller med! Och läkaren sa att de fanns 1000 andra killar där ute som väntar på mig! Idag va de även tema dag, vi pratade om relationer osv..

Hur mår jag då? Sådär, inte helt bra (vem hade förväntats sig de???) och jag vill skada mig. Jag ska åka hem den 19onde (på måndag) med 2 personal, vi ska till min lägenhet och hämta saker och träffa Mamma osv..De ser jag fram emot. Men mitt ex kommer ju vara där, men personalen ska stötta mig om han kommer mot mig eller ngt...Han kan dra åt helvete! Jag snackade med WH igår när hon hämtade mig på avd tillbaka till Talludden. Jag fick en kram och vi snackade lite om de som hade hänt, med överdosen och allt..


Kommentarer
Personligt ombud/Lisa

Kram min vackra blomma <3

2012-11-16 @ 12:10:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0