De svänger fort..

Nu mår jag inte bra...Jag vill gråta..Läste Ullis blogg...Hon hade skrivit om mig när jag kom till Växjö...Om kommentarerna i min blogg innan de...Om Looi...Fan! Jag gick in i min gamla blogg...Och började läsa om Looi..Och såg bilder på när jag hade skurit in "Louise" på min arm, och ett "L" ...Jag mår fan skit nu! Jag saknar Looi!!! Jag vill inte att hon ska vara död!


Hennes död tog hårt på mig. Jag vet inte hur jag klarade det...Jag minns nnär jag fick beskedet. Det är 2år sen nu..Jag grät, jag skrek...Jag åt inte, jag sov inte..Jag vägde tillslut 41kg. Då blev jag inlagd...


Jag har kämpat, och kämpat. För att klara av att leva. Men jag vet inte, de går inte så bra känns det som...Jag faller ju för minsta lilla..

Drogerna tog jag för att döva...När jag rökte hasch så glömde jag att vara ledsen. Då va jag hög och glad. Men nu då?


Jag vill inte att Looi ska vara död!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0