Kul att läsa om mina bakslag, mindre kul att läsa när de går frammåt för mig?

 
Jag har tänkt på en sak..När jag mår bra och uppdaterar bloggen med posivia saker så kommenterar ingen, men nu efter att jag skrev att jag hade hamnat på avd igen så tog de inte många minuter förens jag fick en kommentar att jag va dum i huvudet..
 
 
 
Tror ni att jag mår bättre av sånt? Och min läkare sa igår till mig att vi ska fortsätta planeringen som den va, dvs möte i Oxie på tidag, sen eefter de så får vi se vad som händer.
 
Och varför är de skönt för er att veta var jag är? Är jag en fara för andra så va de mer än vad jag själv visste.
 
Men jag vill bara att ni ska veta att jag även vill ha positiv feedback när de går bra för mig, och inte bara när de går åt helvete för mig...Kan ni förstå de?


Kommentarer
Mia

Jag ska försöka kommentera mer :)
Men alltså lyssna inte på de där idioterna. De förstår inte hur det är. De tror att alla som någon gång varit inlagda är galna. Försök att ignorera dem. Du förtjänar inte deras bullshit!

2012-11-29 @ 13:38:51
URL: http://www.nattstad.se/BloodyRemedyLife
Personligt ombud/Lisa

Inte så ofta jag kommenterar här blomman men däremot får du massvis med positiv feedback via telefon ofta istället. KRAM! Pssst glöm inte bort att det finns personer som gottar sig på andras bekostnad & dom är inte värda 1 minut av någons tid.

2012-11-29 @ 17:03:38
Ullis

Personen som skrev detta till dig saknar empati och förståelse för att alla inte kan vara likadana. Du är unik för den du är Bella, och gör fel precis som jag gör och alla andra. Vi får stå för våra handlingar men du ska inte dömas då du inte skadat eller kränkt någon. Den anonyme skribenten kan samla sina negativa tankar och prata av sig hos en opartisk person (psykolog/kurator/coach) för att må bättre själv.
Fortsätt kämpa i alla lägen Bella! Ge aldrig upp! Kram

2012-12-02 @ 08:29:11
URL: http://kutte.webblogg.se
Fötterna på jorden

Åh detta var roligt.
Jag har mått som du mår, suttit i samma båt.
Men jag är frisk nu, strävar efter en framtid, jag HAR en framtid, jag HAR ett bra liv.
Du däremot är så sjuk att du inte ens kan inse hur patetisk du är.

Ska du fortfarande döpa din hund till stesolid? Jag tycker i förväg och har gjort väldigt länge synd om denna hund som du säger du ska skaffa, OM du nu gör det vilket jag hoppas du INTE! gör!
Tror inte vi djurvänner vill oroa oss för ännu ett psykfall som får för sig att skaffa djur och sen vanvårda dom. Eller du kanske strävar att Bli Berny 2.0?

YOU GO GIRL!!!!

puss kärlek och allt, du är så bra, kämpa. och du.....
BORSTA TÄNDERNA!!!!!!!!!!!!!!!

2012-12-03 @ 13:12:55
Moa

Fötterna på jorden: Rättspsyk är till för de som begått brott och är en fara för andra men för sjuka för att dömas till fängelse. Jag kan inte se hur Bella skulle kunna vara en fara för dig eller någon annan än sig själv?

2012-12-11 @ 17:05:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0