Dusch, med personalen och samtal..

Idag kom en personal och va med mig när jag duschade, jag gör aldrig det annars! Rätt skönt med stöd i det..Hon såg mina armar..
 
"Har du gjort nya sår?"
"ja"
"Hjälpte det?"
"För stunden ja"
"Vi måste komma på nya sätt för dig att hantaera din ångest på..."
"Mmm"
 
 
Sen hade jag samtal med L!
 
"Jag ska kalla det mat dagbok!"
"Jag kommer inte fylla i den!"
"Varför inte?"
"För jag skäma över hur mkt och vad jag äter!"
"Okej, då är det meningslöst att ha med det.."
"Mmm"
 
"Du är kanske inte redo att skriva om hur ditt liv var." (Efter att hag berättade att jag hade skurit mig efter att ha skrivit de blo´gg inlägget om mitt liv)
"Men de förföljer ju mig!"
"Prata med någon om det?"
"Nej, jag vill inte prata om det!!"
"Ok"
 
 
Min ´dag har varit jobbig!!


Kommentarer
matilda

Du är stark som kämpar på

2013-01-29 @ 21:30:13
URL: http://svartvitangels.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0