Inte hänt så mkt...Info om talludden!

Igår va jag på besök hos kirgurgen...R.i.p mina piercingar! Och sen får jag inte ta mina p-piller längre...Fick veta att dom ska ta bort hela min gallblåsa, vilket känns skönt då jag inatt fick ett anfall till...Dom gör så ont! Och allt jag gör är att kräkas! Op kommer ta 1-3 timmar sen 4-6 timmar på uppvaket...Jag är så jävla nervös!!!!
 
 
Sen frågade Åsa hur de är på talludden! Talludden är en villa utanför murarna. Utan bältes säng och sånt! Dörren är öppen så man kan komma och gå som man vill, men man måste ju ha frigång! Annars så efterlyser dom en! Talludden är som ett behandlingshem! Jag älskar talludden! Och man får ha dator och mobil (utan kamera!).


Kommentarer
Åsa

Bra att du trivs på Talludden! Men man är där på tvång eller? Har du frigång? Har ni massa olika terapi och gruppaktiviteter där också? Hoppas du kommer må bättre och att du kan sluta skada dig och annat skit! Du är värd ett bra liv! Man kan få ett bättre liv än man har/haft, det går alltid att lära sig att leva.

Varför jaga döden när man kan omfamna livet! Det är mitt nya motto och visdomsord! Kram till dig

2013-01-11 @ 17:15:46
URL: http://www.starkfrisksund.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0