Han...våldtog mig..

Jag va hög på stilnoct, minns inte ens att han följde med mig in i min lägenhet. Jag får en minneslucka.. Nästa sak jag minns är när han kör in kuken i röven på mig. JAG SKREK ÅT HAN ATT SLUTA, DE GJORDE ONT, ATT JAG INTE VILLE!!!! Men han lyssnade inte på mig. Sen så vände han på mig, och körde in kuken i min fitta! JAG GRÄT NU AV SMÄRTA! SKREK ÅT HAN ATT DE GJORDE ONT, ATT HAN SKULLE SLUTA! "JAG VILL INTE, NEJ, SLUTA, JAG VILL INTEE" ! Skrek jag!

Sen gick han från min lght...Jag messade i panik till personalen...

Jag vill inte minnas, snälla låt mig slippa minnas!!!


------

Fattar ni nu varför jag inte vill flytta tillbaka till mitt boende?? Han bor fortf där!


Kommentarer
Josefine/ sorgensdemon

Ja fattar varför fattar inte dom blåsta som har tvingat dig bo kvar men skulle du inte flytta? <3 tänker på dig<3

2012-04-28 @ 00:51:24
Ullis

Fy vilken hemsk upplevelse du beskriver! Jag blir mållös, detta vill man inte att någon tjej ska få uppleva o så gör du det...du ska bo någon annanstans! Varför fattar personalen på psyk inte det? kram

2012-04-28 @ 06:46:05
Angie

Förstår verkligen att du inte vill flytta tillbaka.

Gjorde inte personalen nånting när du messade att detta hänt?

Sånna där minnen förföljer en resten av livet, i know. Det går bara inte att glömma :(

Kram

2012-04-28 @ 09:09:55
j

förstår verkligen att du inte vill tillbaka dit! det borde du inte behöva göra.

2012-04-28 @ 11:32:13
kaosflicka

helt ärligt vännen så har jag inte så bra koll på vart du bor nu eller om du har ett boende samtidigt som du är ja du vet, på psyk.

men det där du var med om, det ska ALDRIG få hända igen. du är värd så mycket bättre. det spelar ingen roll om du var påverkad, sa du NEJ så gjorde du det... men jag vet hur det är när ingen hör ens nej..

<3 jag lider med dig ska du veta.

2012-04-28 @ 16:56:50
kaosflicka

jag skrev en kommentar innan men den försvann..?? men vännen du ska aldrig mer behöva vara med om något sånt där hemskt. spelar ingen roll om du var påverkad, för sa du NEJ så gjorde du det. men jag vet hur det är när killar inte lyssnar på ens nej.....

jag lider med dig <3

2012-04-28 @ 17:01:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0