SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

1.När började du skriva dikter?
2.Vad är din favo färg?
3. vilket land älskar du?
4.villken årstid älskar du?
5.vilken muski lyssnar du på?
6.Villket favo plagg har du?
7.Vad är ditt intresse?
8. detta är ingen fråga men älskar dig och du skriv av dig här låt ingen trycka ner dig för du är för värdefull för det<3

1. När jag var typ 13år
2. Älskar rosa :D
3. Turkiet
4. Sommaren
5. Lyssnar på allt från dansband till hårdrock! Favoriterna är Nightwish och Sofijah
6. Shit, vad svår fråga! Tror de är min onepiece!
7. Hundar älskar jag att hålla på med! Och att fota, skriva, vara med min kille och min mamma!
8. Tack! <3


1. Berätta lite om dig själv?
2. Hur gammal var du när du började skära dig osv?
3. Hur många olika frisyrer har du haft? ^.^ på bdb ser det ut som rättså många, haha :D

1. Öhm, jag heter Bella och är 22år år. Jag har aspergers och adhd, samt borderline. Ska lägga upp listor i bloggen så ni får veta mer om mig! xD
2. Jag va 16år.
3. Jag har haft massa olika! Långt, snaggat, kort, rosa hår, rosa hår med blå lugg, blont med blå lugg, rött, svart, brunt! Alla möjliga, haha!


när hade du din första kontakt med psykvården?
hur gammal var du?
varför?
vilka droger har du testat?
hur gammal var du när du började med din första medicin? 
vilken?
vilka mediciner som du har testat tycker du har funkat bäst?
är du troende?
vad hette din första bästis?

Jag hade kontakt med BUP första gången när jag va typ 4-5 år. Då fick jag diagnosen Damp.
Jag fick de pga att jag var annorlunda, hyper aktiv, fick utbrott osv..7
Jag har testat hasch, excasy, lsd, kokain, amfetamin, rohypnol, heroin och massa piller..
Jag va 16år..
Concerta, mot adhd, zoloft, mot ångest och propavan som sömn medicin.
Jag måste säga zyprexa här! Som tyvärr läkaren har tagit bort :(. Men av dom jag har nu så är det stratera som är bäst!
Jag är typ troende. Jag går inte i kyrkan osv, men jag ber till Gud ibland.
Min första bästis hette Marika!

Om du skulle må helt bra. Vad skulle du vilja göra? Vad är din högsta dröm? Drömyrke?

Jag skulle vilja plugga, bli något inom vården för unga. Ändra helt på psykvården, till det bättre! Sett till så att alla hade det bra! Mitt drömyrke är inom vården!



TACK FÖR ALLA FRÅGOR!



Kommentarer
Smilla

En fråga till :-)

Vilket behandlingshem var du på?

2012-04-27 @ 12:31:58
Josefine/ sorgensdemon

Lugnt tack att jag får följa en underbar fin blogg<3

2012-04-28 @ 00:53:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0