Jag är inte så stark som ni tror..

Jag faller till marken igen..Helt jävla utmattad..Men nu får jag inte skada mig, för då får jag ingen perm till Lady Gaga i september..Hur ska jag stå ut??? Med tanke på hur jag mår så kommer de bli jävligt tufft! Alla säger att jag är så stark, en kämpe osv..Men jag känner inte mig som det..
 
 
Sen här på avd är de en tjej som mår dåligt hela tiden och skadar sig mkt. Personalen är helt otrevliga mot henne, så igår skällde jag ut den värsta av dom! Hon sa att jag inte skulle blanda mig och bry mig om mig själv. Men de kan jag fan inte när dom behandlar min vän så som dom gör! Jag skrek massa att hon personalen va otrevlig mot min vän och jag fattar vrf min vän skadar sig när personalen behandlar henne som skit! Alla i personalen verkar ha ngt emot henne fan...och hon har inte gjort dom ett skit, hon mår bara dåligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0