Jag bor mer på avd än OBSen nu!

Jag får vara hela tiden på avd nu! Hoppas snart att jag får ett rum där! Visst, på OBSen finns de bara 3 patienter till. Men dom är så dåliga...Och jag är lätt påverkad...Jag mår också dåligt när jag är på OBSen..På OBSen äter man med stora slevar, men på avd äter man med bestick..Igår blev jag lämnad själv på rastgården...Min första tanke va "shit, nu kan jag bränna mig!" Men jag gjorde aldrig inte det. Men fan, vad hjärtat bankade i mig! Ist skadade jag mig nere på OBSen på kvällen...Inte bra jag vet, men jag vet inte vad jag annars kan göra...Jag är inte den som går och sånger till att jag mår dåligt..Jag har aldrig varit en sån person...Jag har lärt mig efter alla år med mobbing att man ska hålla käft om hur man känner det, annars blir de bara värre...Så jag är tyst....Men jag önskar sååå att ngn kunde se att jag mår skit...Men dom kan ju inte läsa tankar..
 
 
Jag är så jävla trött på detta livet!!! Jag önskar att jag inte fanns! För jag orkar inte mera!!


Kommentarer
Anonym

Men Bella om du inte vill fortsätta må som du gör måste du ju ändra på något! Om du aldrig förut sagt till när du mår dåligt så börja med det nu då, det är bara att bestämma dig för det....du är ju där för att få hjälp!!

Kram

2012-07-15 @ 19:46:24
Anonym

Men Bella om du inte vill fortsätta må som du gör måste du ju ändra på något! Om du aldrig förut sagt till när du mår dåligt så börja med det nu då, det är bara att bestämma dig för det....du är ju där för att få hjälp!!

Kram

2012-07-15 @ 19:46:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0