Kul morgon!!

Jag mår bra! Jag är glad! Varför? Jo, jag har suttit med en hund i mitt knä!! Va ute med en personals hund (blanding mellan jack russel och kinesisk naken hund!) Och vi satte oss på en bänk och la hunden i mitt knä. Sen satt vi i kanske en halv timme, jag med hunden i mitt knä. Jag kände mig så lycklig! Jag kliande hunden som somnade i mitt knä! Ingen ångest! Jag älskar hundar! Fuck mediciner! Ge mig en hund och de är bättre än stesolid! Nu ska jag leva med denna känslan hela dagen!


Kommentarer
R

Roligt att läsa om dina bra stunder mer i detalj. Ofta beskriver du din ångest väldigt detaljerat men annars typ "jag är glad"

2012-07-05 @ 21:38:35
Ssk

Va härligt att höra om en bra dag:) Kämpa på Bella!

2012-07-06 @ 12:16:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0