Lista

 

Sagt nej till samlag?: JAAAA!
Varit medvetslös: Ja
Hånglat med nån riktigt full: nej
Hånglat med fler än 50 pers:Oh no
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: nej
Gjort något riktigt dumt: ja
Gjort något du verkligen ångrar: ja
Blivit full på ett släktkalas: Nope
Varit full i skolan: ja
Blivit portad ifrån en krog:
 Nej :>
Slagit sönder en tv: nej
Önskat att du var det motsatta könet: ja

 

 



Överdoserat: yes
Åkt ambulans: för många gånger..

Gjort nåt olagligt: Tyvärr
Fått din mamma att gråta: Det har jag :(
Slagit ner någon: nej
Skämts över dina föräldrar: liiite
Skämts över dig själv: Ohh yes
Ätit från en papperskorg: nej

Kissat ner dig av skratt: Ja
Sagt jag älskar dig och menat det: Yes indeed
Bråkat med din pojkvän/flickvän: nej
Dricker du: Ja

Vem är din bästa vän: Annika
Vad är du mest rädd för: Livet
Vilka kläder sover du i: tröja trosor
Vart vill du gifta dig: ¨tror det
Vad hatar du verkligen: elakt folk
Varit kär: Yees
Är du ett hälsofreak: Haha Naae
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Ja det är lite sorligt
Är du ensam nu:  jepp
Vill du gifta dig: Ja om jag hittar nån som älskar mig lika mycket som jag älskar den
Vill du ha barn: Ja


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng:
jag
Såg dig gråta: vet inte
Du delade en drink med: Mig själv
Du gick på bio med: Wooow det var länge sen...do not remember
Skällde på dig: vet inte
Du kysste: Min kille

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit:
 typ
Köpt någonting: nej
Varit sjuk: ..i huvet (alltid)

Sjungit: Lite tyst för mig själv
Saknat någon: ständigt :'(
Haft sex: nej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0