Orkar inte riktigt idag..

En patient är över jobbig! Hon givk in i mitt rum (jag vaknade av det), drack ur mitt cola glas och massa annat. Peroanalen har fullt upp kan jag säga! Jag får spel på henne! Låt mig va när jag inte mår bra!!!!
 
Annars så händer inte mkt...Jo, igår träffade jag en från DBT! Om 5 veckor så startar det! Jag ser fram emot det! Hur funkar DBT? Jag hoppas det kan bli en vändning i mitt liv!
 
Jag vill skada mig, inatt drömde jag att jag skar mig på överarmen. Blev besviken när jag vaknade och kollade min arm...Jag vill skära mig!!! Jag har sån jävla ångest! Jag går med musik i öronen dagligen..Jag vill bara få ett slut på mitt lidande...
 
Idag fick jag massor av brev! Från Malin, pappa, mitt boende, min mormor och Carro! Tack så mycket! Det piggar upp med brev!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0