Pendlar fort..

Ena stunden är jag skit glad, andra stunden vill jag bara gå och gräva ner mig...Som igår, vi va på allsången en timme tigisre än de började...Jag fick panik av allt folk...Fick låna musik att lyssna på, trodde ångesten skulle försvinna då. Men nej, den va kvar...Jag fattar inte, musik har alltid hjälpt mig! Jag hade sån jävla hemlängtan! Jag tänkte "nu drar jag!" Men sen kom jag på att jag hade inte min plånbok eller legg med mig. Så de sket sig...men jag hade sån jävla ångest och panik! Jag ville bara bort! jag fattar inte, jag vill fan få må bra och ha kul, utan ångest! men de går fan inte!

Imorgon kommer pappa och hans tjej hit! Vi ska ha en hel dag på stan! Sjukt kul! Hoppas de inte är så mkt folk då bara!


Kommentarer
Fötterna på jorden

I inlägget under skriver du om åhh det var så roligt att se bla bla osv.

och nu sitter och och gråter i ett inlägg för att det var så hemskt.
Hur ska du ha det egentligen?

2012-07-10 @ 17:13:04
Mary

Kul att din pappa ska komma på besök! Jag hoppas verkligen för din skull att det blir lyckat och att ni får det helmysigt! Kram Mary

2012-07-10 @ 17:34:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0