Trött, och mår dåligt..

Jag är sjukt trött...Igår så fick jag världens flashbak, pga en parfym

Jag : Kan du flytta dig lite, jag klarar inte av lukten!
Han : Jag kan sätta mig här... (1meter fran mig)
Jag : Tack som fan!!!

Gick in på mitt rum, skar mig med hjälp av papper. Sen sa jag till en "jag vill ha min nagelsax, jag måste klippa naglarna!"

Fick den, försökte springa iväg med den. Men hann inte. En av mina kompisar här på avd kom och höll om mig, och personalen lugnade ner mig. Sen började jag gråta som fan, berättade om lukten och de jag hade varit med om för 2 månader sen...Personalen som satt med mig förstod..

Tänk att en lukt kan göra så mkt med en...Jag mår skit dåligt idag, tänker bara på de som hände för 2 månader sen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0