En natt på ava obsen...

De blev bara för mkt igår...Allt jag fick veta osv...Så jag tog en överdos. Hamnade på akuten och blev skickad till ava, obs rummet där...De är 4st som ligger i samma sal och en som sitter och vaktar oss...Kom på morgonen sen till avd..Pratade med läkaren som sa att jag skulle tillbaka till Talludden vilket jag också ville...Fick haldol till natten...Nu sitter jag på mitt rum...Ångrar inte att jag tog tabletterna, för de är mitt sätt att säga till att´jag inte orkar..Och de fanns ingen personal jag kunde prata med..


Kommentarer
lina

En sak har jag svårt att förstå. Hur kan du få komma tillbaka till Talludden direkt efter en överdos? Borde du inte vara tillbaka på intaget eller 64:an då? Talludden är väl ett utslussningsställe. När man mår bättre och på väg därifrån? Inget elakt menat. Utan bara en stilla undran?

Svar: Jag va tvungen att åka till avdelingen för att bedömmas av läkaren. Sen sa jag att jag ville tillbaka till Talludden, och han sa att han inte ville ha mig tillbaka på avd...Så jag kom först till avd, sen Talludden..
BellasHemligaTankar

2012-11-17 @ 21:37:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0