Vi har alla våra åsikter.

Detta är min åsikt om Lauren, och efter hur hon har behandlat mig och snackat en massa skit om mig så tycker jag att jag har rätt att säga vad jag tycker om henne! Du kanske inte har samma bild av henne som jag har, men så är livet. Man kan inte älska alla. Verkligen inte!

Jag trodde inte detta om Lauren och Amanda. Jag trodde inte att ni kunde sjunka så lågt som att snacka skit om mig. Jag är sjuk, jag har papper på mina diagnoser som jag kommer få leva med livet ut! Jag spelar inte sjuk! varför skulle jag göra det? Till vilken nytta då? Ja, jag är inlagd på psyk. Om jag inte hade varit sjuk så hade jag för fan inte varit inlagd i 9 månader? Eller haft LPT sen januari? Jag vill ut från psyket, men läkaren vågar inte släppa ut mig ännu. Jag kan inte påverka vården på ngt sätt...Visst, de finns dom som kan ta min sängplats, verkligen! Och jag har sagt till läkaren att ngn annan kan ta den, ngn som är sjukare än jag.

Nu ska läkaren utreda mig på nytt ang min aspergers. Och, jag klassas inte längre som missbrukare! Det känns skönt! Läkare kommer inte ge upp mig, de känner jag.

Tack för mig!

image description


Kommentarer
Josefine/ sorgensdemon

Ja du varför skulle man låssas om att man är sjuk.

det är bra att du skriver av dig det kan få dig att må bättre.

Men det skaver i mig att en så vacker och underbar person mår så här dåligt. Hatar folk som inte kan låta bli att ligga lågt. Alla kan inte älska eller gilla alla och det måste man inte. Men man kan inte säga att non inte är sjuk för det vet bara en själv och läkaren.

tusen kramrar till dig<3

2012-04-26 @ 18:38:17
Bella

Josefine : Jag älskar dig! <3

2012-04-26 @ 18:42:20
URL: http://bellashemligatankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0