Vad jag vill göra...

 
 
 
 


Kommentarer
Lauren

Men för i helvete. ska du "visa upp" sår så får du väl för fan göra något ordentligt i alla fall. små mesiga se-mig sår..fyfan vad äckligt. hur fan kan man vilja skylta med sina sår?
du är så jävla uppmärksamhets-kåt. och vet du varför dom satte dig på rpk? jo för att du anklagar alla i världen för våldtäkt(vilket är olagligt) så ingen jävel visste vad dom skulle göra så då skickar dom dit dig så att du kan hålla käften.
du skämmer ut dig, gång på gång.
men just det, du är ju såå sjuk. JA du är sjuk, men inte på det viset du påstår.

lauren

men för i helvete, om du ska "visa upp" dina sår så får du väl för fan göra något ordentligt och inte mesiga se-mig-hör-mig sår. du är så jävla uppmärksamhetskåt. och vet du varför dom satte dig på rpk? jo för att du anklagar alla för våldtäkt(vilket är olagligt) så ingen jävel visste vad dom skulle göra så för att få dig att hålla käften skickade dom dig dit. men just det, du är ju sååå sjuk.
JA du är sjkuk, men inte på det sättet som du påstår...

Lauren

"alltså seriöst bella, om du nu ska lägga upp bilder på dina se-mig-hör-mig sår så får du väl fan göra det ordentligt. inte några jävla rispor.
du är så jävla patetisk. och vet du varför dom skickade dig till rpk? jo för att DU anklagar alla för våldtäkt vilket är olagligt. så ingen visste vad fan dom skulle göra av dig så dom slängde in dig bland brottslingar!
och JA du är sjuk, men inte på det sättet du menar...
du borde fan skämmas över dig själv. När ska du inse vad du håller på mig? hur länge ska du fortsätta på denna banan?

Lauren

jag kommer säkert få skit för detta men jag skriver bara vad alla tänker om man bortser från alla bella-fans som går på dagis. Ingen vågar säga något, men det är ju såhär det är!

Jacqueline

"Bellafans" = 15-åringar på bilddagboken samt Lisa.

2012-06-21 @ 16:21:47
Ica

Spelar väl förvisso ingen roll hur man skär, eller "att göra det ordentligt". Men hela grejen att lägga upp sån här skit är tveklöst patetiskt. Och ansvarslöst. Och barnsligt.

Och Lauren- påverkas du mycket av den här skiten så läs inte. Låt inte ditt mående påverkas av en individ som vägrar ta ansvar och helt enkelt kommer förbli där hon är. Det är inte värt det.

2012-06-21 @ 17:11:51
URL: http://ica82.blogspot.com
Bella Lundgren

Lauren, de märks att du inte vet ett skit om mig längre....Och Lisa är mitt personliga ombud som är vuxen..

2012-06-21 @ 17:16:01
URL: http://lookingforhope.blogg.se/
Ica

Ja, det står ju 15-åringar SAMT Lisa... Alltså, Lisa är inte en 15-åring.

2012-06-21 @ 17:23:02
URL: http://ica82.blogspot.com
Bella Lundgren

Jag har inte ngn kontakt med ngn som är 15år...Den yngsta är äldre än det..

2012-06-21 @ 17:47:18
URL: http://lookingforhope.blogg.se/
Jacqueline

Antar att det är bra för Bella att hon i alla fall har EN irl-person som tar hennes parti eftersom ingen annan gör det och att den kommunala psykiatrin hellre skickar iväg henne än tar i henne med tång. Vad jag har svårt att förstå Lisa, är hur du kan stötta Bella så förutsättningslöst utan att kritisera detta urballade bloggande. Jag förstår att det är ditt jobb att stötta Bella men du är ju en frisk, vuxen människa. Varför sätter du inte ner foten och säger; "Bella, detta är inte konstruktivt"?

2012-06-21 @ 18:44:36
Amanda

Det är fel att lägga ut såna här bilder

2012-06-21 @ 19:23:39
URL: http://Http://livetidesshelet.blogg.se
PO/Lisa

"J"....Du tar förhastade slutsatser, du utgår från att jag stöttar Bella utan att ge henne någon form av kritik. Självklart får Bella kritik av mig vad gäller olika saker men det sker under våra privata samtal inte på en blogg.
Önskar alla e underbar midsommar!

2012-06-22 @ 10:47:04
Bella Lundgren

Tack Lisa!!!

2012-06-22 @ 12:25:35
URL: http://lookingforhope.blogg.se/
Bella Lundgren

De handlar inte om hur djupt man skär, utan hur ont man har i själen...Jag kan skära djupt, men vill inte ha massa fula ärr, så jag väljer att bara skära mig ytligt så att säga...Sen är detta min blogg, och jag lägger upp vad jag vill....Som såna här bilder....Låt bli att läsa bloggen om ni nu stör er så mkt på de jag skriver och lägger upp..

2012-06-22 @ 12:49:52
URL: http://lookingforhope.blogg.se/
Amanda

Fast man har en skyldighet mot andra

2012-06-22 @ 16:02:42
URL: http://Http://livetidesshelet.blogg.se
Lauren

Det må vara din blogg men du vet vad det är för folk som läser din blogg. Detta är rent av respektlöst.JAG påverkas inte av det. Jag tänker på andra. (och skrattar liite åt hur lite du förstår av vad vi menar)

Ica

Fast Amanda, nu tycker jag absolut INTE att det är okej eller vettigt eller ansvarsfullt eller nåt att lägga ut sådana här skitbilder, MEN det är en blogg som kräver inlogg och lösen, där då folk med största sannolikhet vet vad innehållet här blir. Man får nog snarare ta eget ansvar om man ska se sånt här eller inte.

2012-06-22 @ 22:15:35
URL: http://ica82.blogspot.com
lauren

Du VET vilka som läser din blogg. Vad det är för människor. Det är respektlöst mot dom och patetiskt. Hur tänker du Bella? Har då något att tänka med eller har du "knarkat" bort dina hjärnceller?
Ja man vet vad det är för innehåll - jag påverkas inte av det. Men hade det varit för 8 månader sedan hade jag lusläst din blogg för att trigga igång mig själv, och jag är inte ensam om att ha tänkt så, hur patetiskt och sjukt det än må vara. TÄNK.

Lauren

Jag förstår inte hur jag en gång i tiden kunde vara vän med dig och försvara dig. Även efter din förbannade överdos HOS MIG. Nej jag kommer inte över det för det var FAN inte du som fick ta all skit för det. Gör du så mot andra också? jag fattar inte att folk stannar kvar. men en dag förlorar du alla bella - jag lovar dig det. Bella-fanclub kommer splittras ju lägre du håller på.
Jag har slutat att hoppas och tro att du ska bli bra men jag ser inte längre en framtid för dig. Me jag hoppas fortfarande på att du en dag ska börja bry dig om andra och tänka. Detta är inte OK.

Bella Lundgren

Lauren jag har ingen aning om vem som läser min blogg, då lösenordet har spridit sig ut....Jag skapade denna bloggen med lösen för att slippa dig...Men du älskar mig så mkt att du måste läsa och kommentera min blogg...Visst, att lägga ut såna här bilder kanske inte är så bra. Men detta är MIN blogg och jag mår dåligt, och måste få ventilera mig någonstans....Plus att min ssk och kp och andra personal här på rpk läser min blogg, för jag utrycker mig bättree i skrift. Sen om dom ser ngt som jag har skrivit (jobbiga saker) så frågar dom mig om jag vill prata om det..

2012-06-23 @ 12:21:31
URL: http://lookingforhope.blogg.se/
Bella Lundgren

Och de handlar fortf inte om hur djupt man skär utan hur ont man har i själen..

2012-06-23 @ 12:43:28
URL: http://lookingforhope.blogg.se/
lauren

Jag var ironisk med hur djupt man skär, bella, men för dig handlar det inte om "ont i själen", det är lite uttjatat nu. Du gör det enbart för att få uppmärksamhet, respons från vem som helst. Det kanske inte började så, men det är så det har blivit och tolkas.
Och att lägga ut blodiga bilder ser jag inte som att "ventilera"..det är bara svinigt.

Bella Lundgren

Lauren, tror du jag skär mig för uppmärksamhet? Då har du helt fel! Jag skadar mig för jag har ångest som jag inte har fått lära mig att leva med ännu. Men här i Växjö så ska jag få dbt...

2012-06-26 @ 12:35:46
URL: http://lookingforhope.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0