De gör ont..

Jag vet inte vad jag ska göra...Jag är super ledsen över igår..Jag trodde aldrig att han skulle vara otrogen mot mig. Kärlek gör ont! Jag vet inte vad jag ska göra mera. Vi skulle ju förlova oss! Men nu blir de ju inte så..Varför gör han såhär mot mig???? Är de för att straffa mig för jag flyttade till växjö? Men de kan jag ju inte hjälpa! De va inte jag som bestämde de! Jag ville ju bara vara med honom! Och hur fan kan han stöta på en annan tjej??? De är precis som att jag inte duger längre...Fan alltså!!


Kommentarer
Personligt ombud/Lisa

Du duger precis som du är! Men uppenbarligen behöver han förändras....Du är värd bättre. KRAM. Du vet vad jag tycker <3

2012-11-13 @ 18:49:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0