Helvete!

Helevete! Idag chattade jag med en tjej på facebook, hon satt med min kille (nu mitt ex) och sa att han tvekade över vårt förhållande..Jag blev super ledsen...Sen nu har jag fått reda på att han har ett förhållande med en tjej på sin skola (vi har varit ihop sen april förra året). Och han har även stött på en annan tjej...Jag är så jävla ledsen nu! Har gråtit skit mkt..Lever endast för hans skull ju...Nu har jag ingen anledning att leva längre...Vet inte vad jag ska göra..Den jag älskar mest har varit otrogen och älskar inte mig mera..


Kommentarer
Maggie

Kära goa Bella! Hoppas innerligt att du håller ut och fortsätter kämpa! Det är alltid värt att fortsätta leva! Fattar att du är fruktansvärt ledsen och sårad just nu, men......om han beter sig på det viset, har du det bättre utan honom! Du förtjänar mycket bättre än så! Tro mig, du kommer att älska igen, förhoppningsvis någon som är värd dina känslor! Håll ut!<3<3<3

2012-11-13 @ 02:22:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0