Jag har inga ord kvar..

 
Jag är nere på bottnen...Jag orkar inte ta mig upp...Jag har gett upp..Idag var droppen...Först så klagade en i personalen på att köket såg hemskt ut...Men hallå??? Vi hade just ätit lunch och inte hunnit städa!! Sen bråkade vi med han...Sen hade jag rond som gick åt helvete, läkaren lyssnade inte på mig...Han sänkte min theralen fast jag inte kan sova och mår skit varje kväll...Jag gick ut ur rummet och grät..Ringde Lisa...Bara grät, jag va helt förstörd...Sa att jag inte orkar med mig själv, och att jag inte vågar försöka ta mitt liv i rädsla över att överleva...Lisa sa att de va bra att jag inte vågar...Jag vet inte...Vet inte vad jag ska göra mera...Jag vill bara försvinna..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellashemligatankar

En blogg om livet som psykiskt sjuk

RSS 2.0